Skip to main content

Над 60% от бизнесите не са прави SEO audit от пускането на страницата си.

Това е стряскащ факт доказан от множество допитвания и проучвания . SEO одитите са важна дейност за всяка компания, която иска потребителите й да я намират бързо по определени ключови думи и да получават отлично клиентско преживяване на нея. Темата ни вълнува, особено след като последните години сме свидетели на много успешни практики в следствие на SEO одитите и разбира се тяхната имплементация.

Защо клиентите не обръщат внимание на привличането на органичен трафик към страницата си? Причинит са няколко:

а/ не знаят как да го направят

б/ не е съществено за бизнеса им ( поне те така си мислят) и не е приоритет в маркетинг стратегията им.

в/ правили са го, но не са постигнали смислени резултати.

Какво представлява SEO audit?

SEO одитът е задълбочен анализ на представянето на страницата при търсенията в Google. Целта на всеки одит е да извади грешките или подобренията, които могат да се направят на страницата, така, че тя да се показва на по-горни позиции при търсенията. Резултатът от одита е план за действие по отстраняване на идентифицираните проблеми и приоритизирането им  спрямо това до колко те влияят върху ранкирането. Колко често трябва да го правим- труден въпрос. Зависи от бизнеса ви и от кога използвате домейнът си.

Кои са факторите които влияят най-сериозно върху представянето на страницата?

Според последните промени на алгоритъма на Google от 2023г, основните ключови изисквания на търсачката, за дa показва страницата на предни позиции при търсенията са:

Постоянно публикуване на качествено съдържание, ангажиращо потребителите ви- тежест над 24%

Залагане на ключови думи в заглавията на страниците.

Стратегията по подбор на ключовите думи, по които потребителите търсят е в основата на всеки SEO Одит и маркетинг стратегия. Последните години насищането с ключови думи в заглавията на страниците има над 15% тежест за оптимизацията на страницата.

Изграждане на качествени вътрешни и външни връзки

Стратегията за изграждане на връзки с качествени сайтове е в основата на алгоритъма на Google от самото му създаване. Ако ботът засече връзки на страницата са с реномирани сайтове, това е силно предимство за вас. Ето защо изграждане на качествена backlink стратегия е от решаващо значение за оптимизацията. Същата има тежест от около 15%.

Разбира се, фактори като скорост на зареждане на съдържанието на мобилно устройство ( смартфон или таблет) и добре видимо и структурирано съдържание са вече базови условия за добрата индексация.

За консултация или просто за да си поговорим за SEO оптимизацията на вашата страница се свържете с нас тук.