Skip to main content

Нашият екип

За PowerBrand и професионализма

Ние сме екип от съмишленици, които търсят успеха, вярват в непрестанното развитие, имат позитивно мислене и гледат на работата като на забавление. Живеем в изключително динамични времена и дигиталният маркетинг е ярък пример за това. Наясно сме, че не знаем много на фона на всеобщото познание, но това което знаем го прилагаме ефективно. Винаги вникваме внимателно какво ни казват клиентите и се стремим да изграждаме дългосрочни връзки с тях, а това го правим като им печелим доверието. Екипът на агенцията се състои от експерти с доказан многогодишен опит и постижения в областта на маркетинга, уеб дизайна, електронна търговия, медиите, разработване и внедряване на дигитални платформи, приложения и проектен мениджмънт.

CEO, Основател

Петя Стоянова

Имам повече от 20г опит в областта на маркетинга в телеком индустрията, медиите и рекламни агенции,  което не е задължително да е плюс .  Разбирам от създаване и развитие на брандове, структуриране и изпълнение на комуникационни стратегии, лансиране на нови продукти. Големите проекти ме палят, последният подобен беше ребранда на А1. Имам зад гърба си повече от 250 комуникационни кампании, около 50 от които продуктови лансирания на българския пазар. Силно вярвам, че дигиталния маркетинг е част от нашата персонална и професионална еволюция. Обичам работата си, динамиката и постоянното надграждане.  Ревностен иноватор и  експериментатор. Имам постоянна необходимост да уча нови неща, а през последните години и да се отучвам от стари.

CTO

Владимир Саралиев

Дългогодишният ми опит на ръководни позиции в областта на дигиталния маркетинг, различни онлайн проекти, уеб разработки и дизайн, ми позволяват да имам всеобхватен поглед върху цялостното дигитално изживяване на потребителите. Непрестанното ми желание да тествам и усъвършенствам ми помага да търся постоянно по- ефективни решения в интерес на бизнес нуждите на всеки клиент. Работата ми в големи компании като Blizoo и А1 ми даде възможността да реализирам мащабни иновативни проекти, което доразви способността ми да координирам и взаимодействам с различни екипи.

Актуалното ми портфолио включва повече от 200 дигитални кампании, над 50 стартирания на продукти и услуги и множество промени в работни процеси. Като съосновател на няколко дигитални агенции съм работил по множество маркетингови стратегии, различни проекти за управление на съдържание, платени реклами, маркетинг в социални медии, графичен дизайн, управление на електронни магазини. Вярвам, че работата в екип дава възможността на всеки да развие своите силни страни и да се допълва с предимствата на другите. Всеки има своята силна страна и трябва да му се даде възможността да я развива.

В какво вярваме

За PowerBrand и силата на отборната работа

Вярваме в непрекъснатото развитие във всеки аспект на живота ни. Вярваме, че само ако сме "в една лодка" с клиентите, ще създаваме качествени продукти и ще постигаме заложените цели. Вярваме, че резултатите не закъсняват когато системно и целенасочено полагаш усилия и знаеш къде искаш да стигнеш. Вярваме в силната и дълготрайна връзка с клиентите, като основа за успешното партньорство в дигиталното пространство. Вярваме в холистичния подход при работата ни по всеки проект.

Как работим

За PowerBrand и подходът ни към заданието

Дълбоко потапяне в наличните данни.

Стартираме със събиране и анализиране на информацията от дигиталните платформи на клиента, за да разберем общото състояние на свързаност на платформите, възможност да се събират правилно данни. След което  изследваме потребителското преживяване и ангажираността с генерираното съдържание, разбираме повече за позиционирането на марката и конкуренцията.

01

Поставяне на цели.

След това заедно с клиента определяме целите на проекта и как ще ги измерваме (ключови показатели). Обикновено се фокусираме върху два вида цели – тези на марката и търговските (продажби, лидове, посещения и пр.) Оценяваме дали наличните ресурси по проекта ще са достатъчни за постигането им, т.е. дали същите са реалистични.

02

Стратегията или проектния план

Никога не започваме изпълнение на проект без горните две стъпки. Най-малкото, за да имаме еднакви очаквания с клиентите. Разработваме стратегия за постигането на целите или правим проектен план при изработване на сайтове и онлайн магазини.  Почти винаги използваме  моделът RACE (Reach-Act-Convert-Engage) за да структурираме и обосновем дигиталните активности.

03

Изпълнение

След одобрение на планът от клиента, пристъпваме към изпълнението. Тук процесът зависи от естеството на проекта, но общото между всички е:

  • сформирането на екип с ясни отговорности
  • тестване на различни творчески и технологични решения за постигане на по-добри резултати
  • стриктно следене на зададената бюджетна рамка

04