Стартираме със събиране и анализиране на информацията от дигиталните платформи на клиента, за да разберем общото състояние на свързаност на платформите, възможност да се събират правилно данни. След което изследваме потребителското преживяване и ангажираността с генерираното съдържание, разбираме повече за позиционирането на марката и конкуренцията.
За нас
Нашият екип
За PowerBrand и професионализма
Ние сме екип от съмишленици, които търсят успеха, вярват в непрестанното развитие, имат позитивно мислене и гледат на работата като на забавление. Живеем в изключително динамични времена и дигиталният маркетинг е ярък пример за това. Наясно сме, че не знаем много на фона на всеобщото познание, но това което знаем го прилагаме ефективно. Винаги вникваме внимателно какво ни казват клиентите и се стремим да изграждаме дългосрочни връзки с тях, а това го правим като им печелим доверието. Екипът на агенцията се състои от експерти с доказан многогодишен опит и постижения в областта на маркетинга, уеб дизайна, електронна търговия, медиите, разработване и внедряване на дигитални платформи, приложения и проектен мениджмънт.
В какво вярваме
За PowerBrand и силата на отборната работа
Вярваме в непрекъснатото развитие във всеки аспект на живота ни. Вярваме, че само ако сме "в една лодка" с клиентите, ще създаваме качествени продукти и ще постигаме заложените цели. Вярваме, че резултатите не закъсняват когато системно и целенасочено полагаш усилия и знаеш къде искаш да стигнеш. Вярваме в силната и дълготрайна връзка с клиентите, като основа за успешното партньорство в дигиталното пространство. Вярваме в холистичния подход при работата ни по всеки проект.
Как работим
За PowerBrand и подходът ни към заданието
Дълбоко потапяне в наличните данни.
01
Поставяне на цели.
След това заедно с клиента определяме целите на проекта и как ще ги измерваме (ключови показатели). Обикновено се фокусираме върху два вида цели – тези на марката и търговските (продажби, лидове, посещения и пр.) Оценяваме дали наличните ресурси по проекта ще са достатъчни за постигането им, т.е. дали същите са реалистични.
02
Стратегията или проектния план
Никога не започваме изпълнение на проект без горните две стъпки. Най-малкото, за да имаме еднакви очаквания с клиентите. Разработваме стратегия за постигането на целите или правим проектен план при изработване на сайтове и онлайн магазини. Почти винаги използваме моделът RACE (Reach-Act-Convert-Engage) за да структурираме и обосновем дигиталните активности.
03
Изпълнение
След одобрение на планът от клиента, пристъпваме към изпълнението. Тук процесът зависи от естеството на проекта, но общото между всички е:
- сформирането на екип с ясни отговорности
- тестване на различни творчески и технологични решения за постигане на по-добри резултати
- стриктно следене на зададената бюджетна рамка