Сенакс ООД е на пазара повече от 25г като ексклузивен вносител и представител за България на немски моторни масла Liqui Moli и немска автокозметика Sonax. Продуктите са позиционирани във високия ценови сегмент на пазара и притежават изключително качество. С една дума трудна стока за продаване на нашите ширини.
Нов онлайн магазин. Стратегия и изпълнение с цел увеличаване на продажбите
Сенакс оод
Предизвикателството:
01
Очакванията:
След успехът на Мотопойнт, клиентът ни препоръча и стартирахме работа по обновяване на стария онлайн магазин на Сенакс ( www.senax.bg) на Magento Open Source. Заданието включваше създаването на изцяло нов онлайн магазин, който да предостави по добро клиентско преживяване и разбира се да увеличи в пъти онлайн продажбите.
02
Нашето решение:
Стартирахме с проучване на пазара и семантичен анализ на категорията. На база информацията от анализа, изчистихме структурата на онлайн магазина, дефинирахме категориите и под-категориите, сложихме им правилни наименования, структурирахме филтрите, начините на плащане и доставка. Направихме всички интеграции и за няколко месеца изградихме онлайн магазин на open source платформа за онлайн търговия Magento. Голяма част от усилията ни включваха качване на продукти, обработване на снимки, видео материали и SEO оптимизация на продуктовото представяне. Изградихме вътрешните линкове и свързаните продукти. Това беше сериозна предпоставка за бърза индексация на магазина от Google и привличането на сериозен органичен трафик. И точно така и стана, изненади нямаше.
03
Историята продължава:
След финализиране на работата и пускането на онлайн магазина, подготвихме дигитална стратегия за популяризиране на бранда. Планирахме Performance кампании за трафик, търсения и конверсии. Отделно подготвихме съдържание за блога и специализирани медии и предвидихме сериозни активности в социалните мрежи.
Цялостната ни стратегия даде чудесни резултати и регистрирахме 110% ръст в продажбите.
Продължаваме напред със сериозни заявки за растеж и навлизане на нови пазари.