Punkt Workshop
Техниченски SEO одит и семантичен анализ.
Предизвикателството
В този проект трябваше да се фокусираме върху идентифициране на всички технически и семантични пречки на страницата да конвертира по-добре. За всеки онлайн магазин това е най-важната цел на SEO одитa. Започнахме с анализ на архитектурата на страницата - проверка на категории, подкатегории, наличие на навигационни пътеки (breadcrumbs); наличие и качество на вътрешните линкове на страницата, скоростта на зареждане и насищане на съдържанието с ключови думи. Направихме и семантичния анализ на основни ключови думи и фрази и ги съпоставихме със съдържанието на основните страници. Мапингът ни позволи да направим препоръки за промяна на заглавията на страниците, да подредим H1, H2, H3 йерархията, да предложим мета тагове и описания, оптимизация на снимки и др. визуални елементи, както и вътрешни анкерни връзки. Изследвахме в детайл съдържанието на топ ключови страници на сайта и предложихме разместване и пренасочване на съществуващото, както и допълнителни призиви за покупка.
Одитът приключва с план за действие, който дефинира всички проблеми и тяхната приоритизация. В този проект нашият екип не е участвал в изпълнението на одита.