Мотопойнт е марка, която е създадена преди 10г като място където може да намериш всичко за твоето мото преживяване – от мотори, скутери, до каски и екипировка. Фирмата е официален представител за България на марките KYMCO, Benelli, Arai, RST. Предизвикателството беше да преобразим старият онлайн магазин и да създадем нов на Magento Open Source и да наложим марката и увеличим продажбите за три години.
Изграждане на онлайн магазин. Налагане с цел увеличение на продажбите.
Motopoint
Предизвикателството:
01
Очакванията:
Заданието на клиента включваше създаването на изцяло нов онлайн магазин на Magento Open Source, който да предостави по добро клиентско преживяване и разбира се увеличение на продажбите в пъти. И то колкото се може по-бързо, защото имаше много негативи натрупани от миналото на марката.
02
Нашето решение:
Стартирахме с проучване на пазара и конкуренцията и семантичен анализ на категорията. Много е важно да знаеш как клиентите ти говорят, каква терминология използват и какви въпроси задават. Това направихме и ние. Срещахме се с мотористи, фенове и хора, които разбират този пазар. Разбрахме, че трябва да сме много компетентни и същевременно семпли. На база информацията от анализа, изчистихме структурата на онлайн магазина, дефинирахме категориите и под-категориите, сложихме им правилни наименования, структурирахме филтрите, интегрирахме различни начини на плащане и доставка. Голяма част от усилията ни включваха качване на продукти, обработване на снимки, видео материали и SEO оптимизация на продуктовото представяне. Изградихме вътрешните линкове и свързаните продукти. Това беше сериозна предпоставка за бърза индексация на магазина от Google и привличането на сериозен органичен трафик.
03
Историята продължава:
На следваща фаза след пускането на магазина разработихме годишна дигитална стратегия за развитие на бранда и месечна комуникация. Включихме активна работа в социалните мрежи, PPC кампании за трафик, търсения и конверсии и SEO оптимизирано съдържание за нашия блог и мото медии. И така вече трета година.
Резултатите не закъсняха само за първата година от старта направихме 150% ръст на продажбите. 2023 се очертава да бъде перлата в короната. Само за първото тримесечие сме с 40% над продажбите от 2022г.