Orange

Как марката отговаря на бързото развитие на бизнеса

Проектът

Заданието дойде като резултат от задълбочена дискусия с клиента за бъдещето на марката и промените, които се
случват последните години в индустрията, за правилата на марката и спецификите на нейното прилагане в различна
среда(както дигитална, така и физическа), за диверсификацията на бизнеса и кой чете книги в днешно време.
Структурирахме по-дългосрочен проект в няколко фази. В началото, се заехме да дефинираме стратегическата рамка на марката, за да изчистим как искаме тя да се възприема от потребителите. Направихме детайлно национално представително маркетинг проучване, за да разберем какви са нагласите към Ориндж в онзи момент и как веригата магазини за книги и подаръци се възприема от различните целеви аудитории. Натъкнахме се на изключително интересни открития и потребителски разбирания. Стъпвайки на тази информация започнахме стратегическа дискусия с клиента за посоките за развитие на целия бизнес. Поработихме и върху осъвременяване на бранда цветово, и като графика и създаване на правила за прилагането му. Разработихме няколко посоки на style guide, които включваха имиджови и тактически за всяка продуктова категория. Историята продължава и става все по-интересно…

Искате повече информация?
Свържете се с нас