В Performance рекламата се използват различни онлайн маркетингови канали и техники, които се оптимизират с цел постигане на максимална ефективност и възвръщаемост на инвестицията (ROI). Доставяме вашето послание там където са „забелязани“ вашите клиенти. Разработваме рекламни кампании с интригуващи рекламни визии и послания, които говорят на точния език, отразяват позиционирането на вашата марка (как искате да бъде възприемана от потребителите ) и набора от цели.
Основната предимство на Performance рекламата е, че рекламодателят плаща само при постигане на реални резултати и действия от страна на потребителите. Това позволява по-голяма прозрачност и контрол върху инвестициите в реклама и позволява по-добра оценка на ефективността на кампаниите.
Избираме най-подходящия микс между платформите, за да стигне посланието бързо и ефективно до клиента.
Google Ads
Google Ads е платформа, която ни дава възможност да достигнем до желаната от нас аудитория посредством множеството рекламни формати и начини- от текстови реклами, през статични или анимирани банери, видеа и още, и още. Ние можем да изберем ефективната рекламна стратегия в зависимост от целта на кампанията, използвайки най-подходящите канали от рекламните платформи на Google – Google Search Network, Google Display Network, YouTube, Google My Business и т.н.
Реклама в социалните мрежи
Рекламата в социалните мрежи – Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter е важна част за успеха на всяка една дигитална стратегия. С милиярди регистрирани потребители, на практика възможностите на дигиталната реклама в социалните мрежи са неограничени. С правилно планирана реклама към точните потребители, резултатите са неизбежни, независимо от това дали става въпрос за онлайн търговия, промотиране на съдържание или изграждане на Бранд идентичност.
Услугите, които предлагаме:
- Създаване или адаптиране на съществуващи творчески решения за конкретен медиен канал.
- Разработване на стратегия на база на конкретните цели и бюджетни параметри на всеки един клиент.
- PPC реклама във Facebook, Google и Linkedin.
- Проследяване и оптимизация на рекламните кампании.
- Отчетност, анализ и препоръки.