Защо не всички марки трябва да участват в промоциите за Черен петък? По време на Черен петък (тази година ще бъде на 29/11/2024), повечето марки активно се подготвят за…
"Ако не знаеш къде отиваш, всеки път ще те отведе там." Алиса в страната на чудесата, Луис Карол. Както е във всяка маркетинг активност, така и когато изпълняваме PPC кампании,…
Подходът при определянето на бюджета за дигитални кампании за стартиращ онлайн магазин и за вече наложен с натрупани аудитории и клиентска база е различен. Когато сте стартиращ магазин - началото…
Как да увеличим продажбите на онлайн магазин с 300%?
Пазарната ситуация: Сенакс е компания с дълга история, специализирана в дистрибуцията и продажбите на дребно на моторни масла, добавки и автокозметика на немските марки Sonax и LM. Компанията е…
Ставаме част от e-commerce екосистемата на Cloud-Cart
От началото на м. септември стартирахме нашето Партньорство с Cloud Cart -иновативна платформа, която предлага ecommerce-as-a-service услуга, позволяваща на над 2000 онлайн търговци да използват мощните e-commerce и маркетинг инструменти,…
Добрият авторитет на страницата е предпоставка за качествено SEO.
Какво означава да имате добър авторитет на вашата страница? Добрият авторитет, както един от най-важните показатели за SEO, се отнася до високата степен на доверието и уважението които търсачките и…
Повечето фирми никога не са правили SEO одит на страницата си.
Над 60% от бизнесите не са прави SEO audit от пускането на страницата си. Това е стряскащ факт доказан от множество допитвания и проучвания . SEO одитите са важна дейност…
SEO audit е процес на изследване и оценка на интернет страницата с цел идентифициране на проблеми, които влияят на нейната видимост в Google(основно) и органичните резултати. Когато се прави SEO…